Conversie Optimalisatie

Behaal meer rendement uit uw huidige bezoekers aan de hand van Conversie Optimalisatie!

Meer leads via uw website genereren? Wanneer de contactmogelijkheden op de juiste plaats staan, zal de bezoeker eerder contact met u opnemen, een offerte opvragen of een aankoop doen. Dit realiseren we door middel van Conversie Optimalisatie.

Plan een vrijblijvende afspraak in

Leuk, maar wat is een “conversie” eigenlijk?

Conversie uitgelegd

Een conversie is een bereikt doel via de website. Dit kan zijn een offerte aanvraag, een ingevuld contactformulier, een inschrijving voor de nieuwsbrief of een aankoop. Iedere website heeft zijn eigen doel. Wat is het doel van uw website en hoe vaak wordt dit doel bereikt? Wij helpen u graag bij het verhogen van het rendement uit uw website aan de hand van Conversie Optimalisatie.

Hoe gaan we te werk?

  • We bepalen allereerst natuurlijk de voornaamste doelen van de website
  • We maken de data meetbaar aan de hand verschillende data analyse programma’s, zoals Hotjar en Google Analytics
  • We maken een nulmeting om de huidige situatie in kaart te brengen
  • We onderzoeken of de vastgestelde doelen ook aansluiten op de behoefte van de klant
  • Door het gedrag van de bezoekers te analyseren, voeren we verschillende wijzigingen door
  • Aan de hand van de data sturen we deze wijzigingen en eventuele informatie op de pagina’s bij om zo het aantal conversies te maximaliseren
  • We rapporteren u periodiek en nemen de resultaten met u door

Met deze aanpak maximaliseren we het rendement vanuit de bezoekers op uw website!

Commercieel ingericht!

Door de website commercieel sterk in te richten, zorgen we ervoor dat de bezoekers op uw website overgaan tot actie. We onderzoeken welke actie uw potentiële klant graag wilt voltooien op uw website. Het kan bijvoorbeeld zijn dat men graag direct een routebeschrijving wilt downloaden om naar uw vestiging te komen. Dan zorgen we ervoor dat dit op een eenvoudige manier kan en dat deze mogelijkheid duidelijk en prominent naar voor komt. Het kan ook zijn dat de bezoeker juist graag direct telefonisch contact wil opnemen. Het is belangrijk dat uw telefoonnummer dan aanklikbaar en ten aller tijden in beeld is!  

Hoe overtuigen we de bezoekers om contact met u op te nemen?

Uiteraard kunnen we ervoor zorgen dat bezoekers niet hoeven te zoeken naar de mogelijkheid om bijvoorbeeld een offerte op te vragen, maar de inhoud van de website zal overtuigend genoeg moeten zijn om ook daadwerkelijk over te gaan tot actie! Het is daarom belangrijk dat uw onderscheidend vermogen duidelijk naar voor komt. Door te sparren over uw onderneming en product of dienstverlening, beschrijven we uw onderscheidend vermogen. Vervolgens laten we uw onderscheidend vermogen duidelijk terug komen op de website.

Goede service? Dat beloven we allemaal!

Uw onderscheidend vermogen moet ook echt onderscheidend zijn. Iedereen levert tegenwoordig binnen een dag en iedereen biedt een uitstekende service. Maar wat maakt u nu zo speciaal ten opzichte van uw concurrenten? De identiteit van uw onderneming, uw normen en waarden en hetgeen wat uw huidige klanten over u zeggen, geven hier een helder beeld van. Ervaringen van bestaande klanten geven hier een helder beeld van. Recensies en Consumer Insights (korte quotes van klanten) werken zeer overtuigend. U leert er overigens zelf ook van. Vraagt u wel eens hoe uw klant de samenwerking heeft ervaren? Het kan u mooie inzichten geven in uw dienstverlening of productaanbod!    

Stapsgewijs naar betere resultaten!

Conclusies gebaseerd op data

We starten met het analyseren van de data. We maken hierbij gebruik van verschillende programma’s om het gedrag van de bezoekers te kunnen meten. We maken bijvoorbeeld heatmaps van bepaalde pagina’s om in kaart te brengen waar bezoekers op klikken en in hoeverre men naar beneden scrolt. Zo kunnen we bijvoorbeeld in kaart brengen bij welk invulveld van het offerte formulier men afhaakt.

Wanneer we een knelpunt hebben geconstateerd, gaan we op zoek naar een oplossing en leggen we u de gewenste aanpassingen voor. Bij akkoord gaan we over tot het doorvoeren van de wijzigingen.

Wie gaat ze doorvoeren?

Wanneer we toegang ontvangen tot uw CMS, kunnen wij de aanpassingen voor u doorvoeren. Uiteraard kunnen we hierin ook samenwerken met uw web partner. Waar uw voorkeur naar uitgaat! Om een concreet beeld te krijgen van de impact van de aanpassingen, is het van belang dat we ze 1 voor 1 doorvoeren. Zo kunnen we duidelijk in kaart brengen welke aanpassingen het meeste impact hebben en waar de behoefte van uw bezoekers dus ligt.

Waarom Online Aanpakkers?

Wij onderscheiden ons door ons inlevingsvermogen. We doen er alles aan om u en uw organisatie zo goed mogelijk te leren kennen en begrijpen, zodat we daar passende campagnes voor kunnen uitwerken. We verplaatsen ons in uw potentiële klant, om ervoor te zorgen dat de boodschap die we uitdragen met de campagnes en op de website, aansluiten op de behoefte van de potentiële klant en de voorop vastgestelde doelstellingen worden gerealiseerd.

Wilt u ook hoger in Google gepositioneerd worden, meer kwalitatieve bezoekers op uw website en meer klanten uit uw website genereren? Plan dan vrijblijvend eens een afspraak in en maak kennis met onze aanpak!

Je kiest ons omdat

N

Uitstekend inlevingsvermogen in uw branche en organisatie.

N

Eén vast aanspreekpunt gedurende de gehele samenwerking.

N

Heldere- en directe communicatie.

N

Bondig, maar onderbouwd en eerlijk advies.

N

Proactieve houding: “Niet lullen, maar poetsen”.

Contact 

Kom in contact!

Wilt u graag meer informatie, heeft u een vraag of wilt u graag een vrijblijvende afspraak inplannen? Vul dan onderstaand contactformulier in.

1 + 13 =

Contactinfo

Telefoon

06 – 15 83 67 68

E-mail

info@online-aanpakkers.nl

Locatie

Heuvelstraat 138, 4813 GC Breda